Kompetencer
Ledelse
Scrum Master og traditionel projektleder
Metoder, værktøjer, modeller:
Problemformulering, projektbeskrivelse, projekttrekanten, research, interessentanalyse, interessentkort, cost-benefit-analyse, work breakdown structure, Gantt-diagram, risikoanalyse, burgermodel, vandfaldsmodel, Cooper's Stage-Gate-model, den iterative projekt-model, Kanban, burndown chart, flowchart, kommunikationsplan, Myers-Briggs personlighedstypeindikator, plan-do-check-act, de seks tænkehatte, brainstorm, brainwriting, workshop, Hersey og Blanchards situationsbestemte ledelses-model, Tannenbaum og Schmidts kontinuum-model, Tuckmans team development-model, Ralph Staceys kompleksitets-teori, Hackman og Oldhams motivationspotentialescore-model, Blake og Moutons ledergitter, Total Productive Maintenance, SWOT- og TOWS-analyse, GAP-analyse, Lessons Learned, Adizes' fire lederroller, Belbins ni teamroller, Maslows behovspyramide, projektinitieringsdokumentation, SMARTe målsætninger, Den Kritiske Sti, Joharis Vindue, Marte Meo-metoden, Den Vitaliserende Samtale.
IT
Studie+, Aula, ViGGO, Office-pakken, Google-værktøjer, ProjectLibre.
Undervisning
Jeg kan undervise i følgende:
Musik (17 års erfaring på alle årgange og aldersgrupper)
Fællessang (17 års erfaring på alle årgange og aldersgrupper)
Engelsk (13 års erfaring på alle årgange og aldersgrupper med fsa og fs10)
Dansk (12 års erfaring på alle årgange og med fsa og fs10)
Klasselærer/kontaktlærer (12 års erfaring på alle årgange)
Kor (ti års erfaring på alle årgange og aldersgrupper)
Idræt (ti års erfaring på alle årgange og med fsa)
Matematik (seks års erfaring på alle årgange og på FGU)
Samfundsfag (seks års erfaring på 8. og 9. årgang)
Geografi (fem års erfaring på 8. og 9. årgang)
Kristendomskundskab (fire års erfaring på 4.-9. årgang og med fsa)
Historie (tre års erfaring på 4.-9. årgang)
Medie (to års erfaring på 4.-6. årgang)
Biologi (to års erfaring på 4.-8. årgang)
Natur og Teknologi (et års erfaring på 4. og 5. årgang)
Billedkunst (et års erfaring på 4.-10. årgang)
Tysk (et års erfaring på 5.-6. årgang)
Dansk som andet sprog (ni måneders erfaring på 9. årgang og ældre kursister)
Kunst og design (seks måneders erfaring på 5. og 6. årgang)
Fysik (seks måneders erfaring på 8. årgang)
Projektopgave i 9. klasse (otte forløb)
Begynderskihold (syv ugers erfaring på 9. og 10. årgang)
Forårs-SFO (en sæson)
Obligatorisk Slevvalgt Opgave (tre forløb)
Engineering (to forløb på 7. og 8. årgang)
Teater/musical/turné
Jeg kan komponere musik og lede både kor og orkester til musicals og musikteaterstykker, og jeg kan arrangere og afholde koncerter og turnéer.
Socialt
Jeg er stabil, fleksibel, ansvarsfuld, pligtopfyldende, ihærdig, kompetent, rolig, venlig, imødekommende, respektfuld, grundig, engageret, omhyggelig, velforberedt, åben, ligefrem, vellidt, har naturlig autoritet og er god til klasserumsledelse, teamsamarbejde og opgaveløsning.
Klasse- og kontaktlærerfunktionerne (henholdsvis syv og otte års erfaring) mestrer jeg, og jeg er sikker, troværdig, tillidsfuld og positiv i relationsarbejdet og møder mennesker i øjenhøjde.